بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت خرید شارژ رلیتل

بنده هم مشكل pcm دارم بي پدر مادر ها از عمد اين كار ها رو ميكنند .يعني ميتونند از pcm خارج كنند نميكنند.فقط در يك شرايط اين كارو ميكنند . اونم اينه كه بري از مخابرات اينترنت 1 ساله بگيري .اگر اشتراك يك ساله بگيري 3 سوت مشكل pcm حل ميشه .اينو به من پيشنهاد دادن يعني اينكه اصلا حق انتخاب با خود نيست .يعني اينكه ميخواي بهخوا نميخواي نخوا منم زدم تو بانک ملت بورجكشون.گفتم وايمكس ميگيرم.بهتر از اينترنت اشغاله مخابرات هست . اينو گفتم مدير مخابرات هنگ كرد...
نکات مهم: بهتر است قبل از فرستادن بانک ملت شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابل مطمئن شوید.مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!همراه اول برای هر بار انتقال اعتبار، ۴۰ تومان کارمزد کم می‌کند.در هر روز حداکثر ۵ بار می‌توانید شارژ بفرستید.حداکثر مبلغ انتقال در هر روز ۱۰ هزار تومان است.در هر ماه حداکثر ۳۰ بار می‌توانید شارژ بفرستید.حداکثر مبلغ انتقال در هر ماه ۵۰ هزار تومان است.اطلاعات بیشتر درباره‌ی را در وب‌سایت همراه اول بخوانید.
۴-از طریق تماس با تلفن گویای ۷۷۷ شما همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۷۷ تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی کلیه عملیات مربوط به آهنگ پیشواز را انجام دهید. شما حتی می توانید در این روش اول آهنگ ها را بشنوید و سپس انتخاب نمایید. لطفا توجه داشته باشید که هزینه تماس، بر مبنای بانک ملت تعرفه تماس های داخل شبکه ایرانسل محاسبه خواهد شد.
1-تامين بانک ملت امنيت لازم در انجام معاملات و محيط هاي الکترونيکي و ترويج فرهنگ استفاده از هويت الکترونيکي است .
هدف اصلي كوكي ها شناسايي كاربران است تا تنظيماتي را كه كاربر بنا بر سليقه خود دفعة قبل روي يك وب سايت مثلاً ياهو انجام داده اكنون هم بتواند صفحه را با بانک ملت همان تنظيمات دفعه قبل برايش باز كند. براي مثال فرض كنيد در Hotmail يك ايميل درست كرده ايد و اكنون بعد از چند روز دوباره وارد سايت Hotmail مي شويد تا با وارد كردن ID (يا شناسه ) و پسورد وارد ايميل خود شويد و مشاهده مي كنيد كه با باز شدن صفحه ID شما از قبل نوشته شده است يا حتي اگر از قبل اين امكان را ايجاد كرده باشيد پسورد شما هم وارد شده فقط كافيست اينتر را بزنيد و وارد ايميل خود شويد. و زمانيكه در گوگل زبان خود را انتخاب مي كنيد و دفعه بعد كه وارد گوگل مي شويد و زبان مورد نظر شما به طور اتوماتيك انتخاب شده است همه اين كارها و بسياري از كارهاي ديگر اينچنيني بوسيله كوكي ها انجام مي شود در حقيقت از طريق كوكي ها سرور وب صفحات را مطابق عادت و سليقه شما باز مي كند و به اين طريق در وقت و حوصله شما صرفه جويي مي شود.

بانک ملت
۱- شبکه اینترنت:در این روش می‌توانید از طریق لینک در سرویس نمای دوستان، و از طریق در نمای خانواده ثبت نام کنید.پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوی رمز عبور برای شما ارسال می‌شود.نام کاربر، شماره تلفن ایرانسل شما بانک ملت است.رمز ورود را نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
بوجود آوردن يک امضاي ديجيتالي مراحل محاسباتي پيچيده اي دارد. در حاليکه اين مراحل توسط کامپوتر انجام مي شود، درست کردن امضاي ديجيتالي ديگر حتي از يک امضاي دستي هم آسان تر است. مراحل زير نشان دهنده اعمالي است که در حين ساخته شدن يک امضاي بانک ملت ديجيتالي صورت مي گيرد:
• زمانی که یک آهنگ پیشواز خریداری می‌کنید، در صورتیکه مشترک سیم کارت اعتباری ایرانسل باشید، هزینه آن از اعتبار مکالمه شما کسر می‌شود و اگر مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل باشید، هزینه خرید آهنگ بانک ملت به صورتحساب شما اضافه می‌شود.
ود. (ضمنا ارسال هدایای برندگان بخرید شارژ ه صورت رایگان انجام می‌پذیرد.) بدین ترتیب، کلیه پيامک های ارسالی به مشترکین مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی و اخذ اطلاعات بانکی جهت بانک ملت ارسال هدایا، از سوی افراد متقلب انجام پذیرفته خرید شارژ و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
علت این امر می‌تواند احتمال بسیار کم بازگشت پول باشد زیرا کلاهبرداران حرفه‌یی خود را در دنیای وب مخفی می‌کنند و بهترین دفاع در این مواقع آموزش به کاربران برای شناسایی چنین فریب‌هایی و اجتناب از بانک ملت آن‌ها است.طی سال‌های اخیر بسیاری از کاربران اینترنت، ای‌میل‌هایی را از طرف شاهزاده خلع شده نیجریه‌ای دریافت کرده‌اند که در آن از دریافت‌کننده ای‌میل خواسته شده که در ازای دریافت مبلغ قابل توجهی، برای خارج کردن مقدار بسیار زیادی پول از نیجریه، با ارسال کننده ای‌میل همکاری کند.این اتفاق تنها یکی از هزاران فریبی است که هر روزه در فضای مجازی اتفاق می‌افتد؛ مرکز امداد و هماهنگی رایانه‌یی کشور (ماهر) به نقل از شرکت امنیتی پاندا لیستی از متداول‌ترین فریب‌های آنلاین در دهه گذشته منتشر کرده است که این گزارش برگرفته از آن است.
۱۲ درخواست تنظیمات GPRS بانک ملت (اینترنت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶#
در سالی که گذشت شاهد ورود اسمارتفونهای منحصربهفردی از سوی کمپانیهای مطرح بودیم. اندروید با حمایت سامسونگ، ال جی، HTC و سونی بانک ملت و بهبودهای عظیم صورت گرفته در آن سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اپل نیز در ادامه موفقیتهای با شکوه خود، آیفون 5، آیپد 4 و آیپد مینی را برای حفظ و گسترش اکوسیستم خود روانه بازارهای جهانی کرد. در ضلع سوم شگفتیهای مایکروسافت و نوکیا چشمان بسیاری از مشتاقان را به سوی خود خیره کرد. همه این موارد سال 2012 را سالی با شکوه در عرصه هوشمندهای همراه رقم زد.
.3- پرتال (Portal)مشترکین پس از وارد شدن به سایت آوای انتظار همراه اول و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، منوی غیرفعالسازی را انتخاب نمایند. خرید از وب سایت های متفرقه با استفاده از لینک های پرداخت بانک های ذکر شده مورد تایید ایرانسل نمی باشد سایت ایرانسل بیست تمامی تلاش خود را بکار برده است که بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به شما مرجعه کننده بانک ملت گرامی ارائه دهد از همین رو پشتیبانی سایت بصورت 24 ساعته در خدمت شماست که در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی از جمله دریافت ننمودن پین و یا کسر شدن مبلغ و شارژ نشدن سیم کارت و... شما می توانید تماس گرفته ودر کوتاهترین زمان ممکن مشکل خود را بر طرف نمایید لازم به ذکر این سایت در تلاش در آینده ای نزدیک خدمات شارژ مستقیم سایر اپراتورها را نیز برای جلب رضایت شما به سایر خدمات اضافه نماید از همین پیشنهاد می شود برای خرید شارژ از گزینه شارژ مستقیم استفاده کرده این خدمت بعد از اجام مراحل خرید سیم کارت شما را با هر نوع مبلغی که شما درخواست نمایید بصورت خودکار شارژ می نماید
6-3 سيستمهاي کليد متقارن بانک ملت ..................................................................33
تعرفه تهیه حجم ترافیک مازاد برای سرویس‌های اینترنت وایمکس داتک تلکام حجمی بانک ملت
چون توانست سرويس‌های ابری بلک‌بری را به‌خوبی در دستگاه‌های خود تلفيق کند. اما زمان يک تحول ديگر هم فرارسيده‌است و RIM بايد تبلت خود را با سرويس‌های ديگر مثل خدمات ابری مايکروسافت آفيس نيز بانک ملت يکپارچه کند. به‌ويژه اگر RIM می‌خواهد مشتريان سابقی را که از بلک‌بری به دستگاه‌های ديگری روی آوردند دوباره به سمت خود جذب کند، اين موضوع اهميت بيشتری می‌يابد. واقعيت اين است که فعلاً آندروئيد و iOS بازار گوشی‌های هوشمند را در دست گرفته‌اند و RIM برای رقابت با آن‌ها بايد بسيار تلاش کند. پلی‌بوک دستگاه شايسته‌ای است اما همزمان مشکلات زيادی هم دارد که برای رقابت موفق در بازار لازم است برطرف شوند. با اين‌که حدود 19 ماه از زمان ورود نخستین مدل‌های پلی‌بوک به بازار می‌گذرد، جای سؤال است که چرا همان ايرادها هنوز هم وجود دارند. همچنین RIM بايد پلی‌بوک را تا جایی که می‌شود به يک تبلت مستقل از دستگاه‌های جانبی‌ ديگر تبدیل کند و اين چيزی است که برای مشتريان تجاری اهميت زيادی دارد.
انواع کارت شارژ بانک ملت (ريالي) مبلغ شارژ (ريال) ماليات ارزش افزوده مهلت اعتبار (ماه)

• آن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طرح،خرید شارژ سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کارت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق از طریق شرکت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.ت دارای تاریخ انقضاء خرید شارژ نبوده و تا قبل از ارسال دستور لغو اشخرید شارژ تراک، نسخه‌های منتشر شده بانک ملت برای شما ارسال خواهد شد.محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه خرید شارژ مورد نظرتان در همان روز همراه خواهد بود. به عبارت خرید شارژ دیگر شما با این سرویس، از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراهخرید شارژ خود بخوانیدخريد شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل شارژشارژ اينترنتيخريدشارژ خريد اينترنتي کارت شارژ،همراه اولکارت همراه اول
• توانمندسازی نیروی انسانی با به‌روز کردن دانش کاخرید شارژ رکنان در راستای ارائه خدمات کیفی به مشتریان بانک ملت متناسب با پیشرفت های تکنولوژیکی روز دنیا

• به‌کارگیری تجربه‌های دیگراننمایندگان سیاست، اقتصاد و اداره‌ی جنایی آلمان، از این رو و با استفاده از این تجربه‌ها در صدد برآمده‌اند بانک ملت به‌‌طور هماهنگ با خلافکاران اینترنتی در زمینه‌های دیگر نیز مبارزه کنند. گشایش نهاد مرکز دفاع ملی در فضای مجازی در ماه ژوئن در شهر ُبن، گامی در این جهت است. این مرکز در گردآوری داده‌ها و پیاده‌کردن طرح‌های مبارزه با کلاهبرداران اینترنتی نقش اصلی را بازی می‌کند.
بانک ملت
برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید. . بلافاصله پس از اولین بانک ملت خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!! با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید : • فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.• کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.
شماره تلفن‌همراه شماره سريال سيم‌کارت شماره مدرک شناساییلطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی، نیازی به وارد کردن کدملی نیست.آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت بانک ملت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود
خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا• خرید شارژ برای بانک ملت دریافت آخرین لیست محصولات پیشخوان، حرف F را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)
6- دکمه CALL یا OK یا Send را بانک ملت فشار دهید
در اين پروتکل قبل از آنکه اطلاعاتي مابين درخواست دهنده و سرور رد و بدل شود ، بانک ملت مي بايست ابتدا سرور تصديق گردد]. ٢[
# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * شناسه ایرانسلی * بانک ملت ۱۴۲ *
بانک ملت
مشترک نباید از خدمات سایت پردیس جهت انتشار مطالب خلاف واقع، هرزنامه، محتواهای نامناسب برای عموم، محتواهای مخرب (مثل ویروس و بانک ملت دیگر بدافزارها) استفاده نماید. در این صورت پردیس مجاز به مسدود نمودن خدمات یا حساب کاربری مشترک می‌باشد. پردیس مجاز به فیلتر نمودن پیام‌های ارسالی و دریافتی مشترک براساس محتواهای ممنوع شده‌ی ذکر شده در قوانین فوق و یا قوانین کلی کشور می‌باشد. پردیس مجاز به ارائه‌ی کلیه‌ی اطلاعات شخصی و عمومی کاربر به مراجع قضایی ذیصلاح می‌باشد.
۲۳ انتقال از بانک ملت اعتباری به دائمی ۷۰۰-۷-۴ *۱۴۰*۷*۴#

بانک ملت
نوشته توجه: نسخه بانک ملت جدیدی از این مقاله با عنوان از لینک مربوطه قابل مشاهده است.وایمکس (Wimax) را می‌توان یک تکنولوژی نوپا در کشور قلمداد کرد. اتصال به اینترنت پرسرعت با پوششی در سطح یک شهر که قابلیت انتقال حجم بالایی از داده‌ها را دارد می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز باشد که این هیجان و لذت استفاده از اینترنت بی‌سیم با فضای به مراتب بیشتر از وایرلس را دو شرکت ایرانسل و مبین نت در اختیار ما قرار می‌دهند. قبل از دو شرکت مربوطه، شرکت‌هایی در سطح استان‌ها بوده‌اند که این تکنولوژی را با قیمت‌های نسبتا بالا با توجه به نوپا بودن آن عرضه می‌کردند ولی با صادر شدن مجوز شرکت‌هایی همچون مبین‌نت و ایرانسل، دسترسی برای بیشتر افراد جامعه ممکن شد.
• محصولات شنیداری نیز از طریق این سرویس در بانک ملت دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.

در مورد پيام 8، در صورت، سه بار اشتباه وارد كردن رمز PIN، درخواست رمز PIN مي‌شود كه پس از هفت بار وارد كردن رمز اشتباه، سيم كارت مي‌سوزد. شايان ذكر است PUK 1 مربوط به PIN بانک ملت 1 و PUK 2 مربوط به PIN 2 مي‌باش به جهت افزايش امنيت سيم كارت پس از فعال نمودن آن در منوي مربوطه ("Security" يا "امنيت و ايمني" و ...)، در هنگام روشن نمودن دستگاه، اين عدد رمز درخواست خواهد شد.در مواردي چون سرويس "FDN"، مورد استفاده واقع خواهد شد.پيام‌هاي شنيداري

همراه اول بانک ملت
بهترین گوشیهای هوشمند 2012 به ترتیب بانک ملت مجموع امتیاز
mtnirancell APN بانک ملت
• فيلترکردن محتوا: دادگاه بانک ملت ها مقررکرده اند که تمام کارمندان حق برخورداري از يک محيط کاري غير خصمانه را دارند. بعضي عمليات تجاري نشان مي دهد که بعضي موارد روي وب جايگاهي در شبکه هاي شرکت ها ندارند. پراکسي HTTP سياست امنيتي شرکت شما را وادار مي کند که توجه کند چه محتوياتي مورد پذيرش در محيط کاريتان است و چه هنگام استفاده نامناسب از اينترنت در يک محيط کاري باعث کاستن از بازده کاري مي شود. بعلاوه، پراکسي HTTP مي تواند سستي ناشي از فضاي سايبر را کم کند. گروه هاي مشخصي از وب سايتها که باعث کم کردن تمرکز کارمندان از کارشان مي شود، مي توانند غيرقابل دسترس شوند.
۳ استعلام مانده حساب ۷۰۰-۱ *۱۴۰*۱# بانک ملت
1- نکسوس 4 گوگل و ال جی نکسوس 4 جدیدترین تلفن هوشمند گوگل است که با همکاری ال جی ساخته شده است. بانک ملت این تلفن به لطف سخت افزار کارآمد و قیمت بسیار مناسبش به یکی از بهترین گزینه های اندرویدی بدل شده است. نکسوس 4 طراحی و شکل و شمایل زیبایی دارد و جنس بدنه آن نیز بادوام و باکیفیت است. با نکسوس 4 میتوان لذت استفاده از اندروید خام گوگلی را نیز تجربه کرد. برای مشاهده جزئیات کامل در [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]مراجعه کنید. نکسوس 4 از بین 10 کاندید زومیت بیشترین امتیاز را بدست آورد و به عنوان بهترین تلفن سال 2012 از نگاه زومیت انتخاب شد.
انتقال بانک ملت و نصب





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: